Z ponad 45-letnią historią, Syoss został zaprojektowany z myślą o profesjonalnych rezultatach, aby zapewnić bogate, długotrwałe kolory, głęboką pielęgnację i intensywne stylizacje.
Historia rozpoczęła się kilkadziesiąt lat temu w Osace, w Japonii. 1977.
Firma Syoss została założona w Osace w Japonii w 1977 roku przez ekspertów w dziedzinie rozwiązań do włosów, Sharp i Yamahatsu. To właśnie te początki składają się na nazwę „Syoss” (Sharp, Yamahatsu, Osaka, Seventy, Seven).
Bez kompromisów, od ponad 45 lat Syoss inspiruje miliony ludzi, by nigdy nie poprzestawali na jednym, zachęcając ich do tego, by ich włosy promieniowały intensywnym kolorem, pielęgnacją i stylizacją.
Dziś ludzie nadal odnajdują siłę i pewność siebie, dzięki swoim włosom, a Syoss intensyfikuje każde doświadczenie, rozpalając wszystkie zmysły. Bo gdy włosy wyglądają świetnie, pewność siebie naturalnie wzrasta.
Syoss
YOU.INTENSIFIED.
Naszą siłą napędową jest wiedza!
Dzięki ponad 45-letniemu doświadczeniu w branży fryzjerskiej mamy mistrzostwo i doświadczenie w opracowywaniu innowacyjnych formuł, które zachwycają naszych klientów profesjonalnym działaniem.
Współpracujemy z profesjonalistami na wszystkich etapach, w tym ze stylistami sesyjnymi, którzy rozumieją, że tworzenie pięknych włosów nie jest przyziemnym zadaniem, ale dawaniem włosom mocy rozpalania iskry w każdej chwili.
Rozpalamy życie poprzez magię!
Życie pełnią życia oznacza ciągłe dążenie do intensywności. Mając na uwadze tę filozofię, nieustannie dążymy do zintensyfikowania formuł naszych produktów, dzięki wysokiemu stężeniu składników aktywnych i doświadczeniu produktowemu, wyczarowując dodatkową intensywność.
Zanurz się w każdej chwili wszystkimi zmysłami i poczuj jak Twoje włosy są nasycone intensywnością Syoss - aby ostatecznie żyć intensywniej.
Zawsze dążymy do dodatkowej przewagi!
Zawsze jest powód, by mieć piękne włosy, a nawet jeśli go nie ma – i tak jesteśmy gotowi. Dlaczego?
Ponieważ mamy pewność co do naszych produktów, ich jakości, efektywności, a przede wszystkim tego, jak sprawiają, że nasi konsumenci czują się pewni siebie. Nigdy nie zmienimy ich w coś, czym nie są. Zamiast tego, będziemy wzmacniać ich pewność siebie i przemieniać ich za pomocą specjalnego zaklęcia pewności, kiedy tylko będą tego potrzebować.